جراحی بینی

بهترین جراحی بینی

جراحی گوش در شیراز - دکتر زهرا خسروی

جراحی گوش در شیراز

جراحی گوش در شیراز - دکتر زهرا خسروی

یک حادثه غیر منتظره ، بر خورد یک جسم سخت یا عوامل مادرزادی ، همان نقطه شروع اختلالات در ظاهر گوش ها می باشد. شما تحت تاثیر کدام مورد قرار گرفته اید ؟ عده بسیاری از افراد در زمان تولد با گوش هایی بد فرم و نامتقارن متولد می شوند ، که نیاز است برای بهبود ظاهر آن تحت جراحی گوش در شیراز قرار بگیرند ، عده ای دیگر گوش هایی سالم و مناسب با سر خود را دارند ، اما در طول زندگی ممکن است با وجود حادثه هایی همچون تصادف ، وارد شدن یک ضربه ای محکم با بد فرمی گوش های خود مواجه شوند ، که تنها اتوپلاستی تحت نظر بهترین جراح گوش در شیراز دکتر زهرا خسروی می تواند به آن ها برای بهبود ظاهر گوش ها کمک کنید.

جراحی گوش در شیراز - دکتر زهرا خسروی

جراحی گوش در شیراز به چند روش انجام می شود ؟

سنجاق کردن گوش ها : در این روش از جراحی زیبایی گوش ، جراح اتوپلاستی خوب در شیراز دکتر خسروی تلاش می کند تا با کمک تکنیک های موجود و به روز گوش ها را نیز به سر نزدیک کند. این روش برای افرادی مناسب بوده که گوش هایی برجسته یا به اصطلاح گوش بلبله هستند و از ظاهر نامناسب گوش های خود رضایت ندارند.

برجسته کردن گوش : در برخی مواقع ممکن است اتوپلاستی با هدف افزایش اندازه گوش ها انجام شود. در واقع برخی از افراد به صورت ژنتیکی گوش هایی کوچک دارند و حتی ممکن است ساختار بیرونی گوش در آن ها به طور کامل رشد نکند و تکمیل نشده باشد و هیچ گونه تناسبی با سر نداشته باشد ، در چنین مواقعی جراحی با هدف برجسته سازی و افزایش سایز گوش ها نیز انجام خواهد شد ، که سبب بهبود ظاهر گوش ها می شود.

کاهش اندازه گوش : اگر حالت گوش های شما از حالت طبیعی بزرگ تر باشد ، فرد به اختلال ماکروتیا مبتلا است. در این صورت می توان جراحی را با هدف کاهش اندازه گوش و تغییر فرم و حالت آن نیز انجام داد.

جراحی گوش در شیراز مرحله به مرحله !

بکارگیری از ماده بیهوشی : در ابتدا جراحی با ایجاد برش هایی در نواحی مختلف گوش ها آغاز خواهد شد ، به این معنا که قطعا زیبا جویان طی این پروسه درد را احساس خواهند کرد ، به همین منظور جراح گوش خوب در شیراز از ماده بیهوشی استفاده کرده تا فرآیند اتوپلاستی با آرامش بیشتر زیبا جو انجام شود و هیچ گونه دردی را طی اتوپلاستی احساس نکنند.

ایجاد برش های گوش : با توجه به مشکلات موجود که در جلسات مشاوره از جانب پزشک بررسی شده است ، برش ها در نواحی همچون لبه گوش ، غضروف و غیره نیز ایجاد خواهند شد ، تا بعد از پایان جراحی به راحتی قابل مشاهده نباشند و به راحتی هر گونه اختلال را بهبود بخشد.

اصلاح اختلالات گوش : پزشک در طی جراحی گوش در شیراز ، غضروف و پوست گوش بیمار را اصلاح کرده و تغییرات لازم را نیز ایجاد می کند و در انتها و پس از اعمال تغییرات لازم به منظور حفظ ساختار جدید از بخیه ها  برای بستن برش ها بکار می گیرد. جالب است بدانید که ممکن است جراح از بخیه های جذبی و غیر جذبی نیز در این مواقع با توجه به صلاح دید خود استفاده کند.

کدام دسته از افراد کاندیدای مناسبی برای اتوپلاستی هستند ؟

در ابتدا بهتر است بدانید که پروسه جراحی گوش در شیراز ها در کودکان و بزرگسالان تا حدودی متفاوت است و یان فرایند برای آن ها یکسان نخواهد بود ، در نتیجه رده سنی در کاندیدای مناسب این جراحی نقش خواهد داشت که در ادامه به آن ها می پردازیم.

اتوپلاستی برای کودکانی مناسب است که دارای شرایط زیر باشند ، در نتیجه اگر فرزند شما شرایط زیر را دارد می توانید برای اتوپلاستی به پزشک مراجعه کنید :

  1. کودکانی که به عفونت های مزمن گوش مبتلا نیستند و از سلامت عمومی و جسمی خوبی برخوردار هستند.
  2. حداقل سن کودکان 5 سال باشد ، زیرا لازم است تا استحکام بیشتر غضروف های گوش کودک صبر کرد.
  3. سن کودک باید به گونه ای باشد که توانایی پذیرش جراحی و دوره نقاهت را بعد از اتوپلاستی داشته باشد.

اتوپلاستی برای افراد بالغی مناسب است که دارای شرایط زیر باشند ، در صورت وجود هر یک از این موارد در شما عزیزان می توانید برای جراحی گوش در شیراز خود به پزشک مراجعه کنید :

  • به دخانیات و نوشیدنی های حاوی الکل اعتیاد نداشته باشند.
  • افرادی که هدف مشخص و واقع گرایانه ای از جراحی گوش در شیراز خود دارند.
  • در صورتی که متقاضیان به نوعی بیماری و اختلال بخصوصی مبتلا نباشند و در سلامت کامل باشند.

مراقبت های بعد از جراحی گوش در شیراز شامل چه مواردی می شود ؟

  1. در صورت احساس درد بسیار شدید و غیر قابل تحمل در دوره مراقبت های بعد از جراحی گوش در شیراز ، می توانید از دارو های مسکن تجویز شده توسط جراح اتوپلاستی دکتر زهرا خسروی در شیراز نیز استفاده کنید تا از میزان درد شما کاسته شود.
  2. در مواقع استراحت و خوابیدن از قرار دادن محل جراحی بر روی بالشت خودداری کنید ، زیرا نباید هیچ گونه فشاری به ساختار گوش ها وارد شود ، عدم توجه به این موارد می تواند سبب باز شدن بخیه ها و خونریزی گوش شود.
  3. در دوره نقاهت از دستکاری و ایجاد هر گونه فشار به گوش ها بپرهیزید و هرگز آن ها را ماساژ ندهید.
  4. پس از برداشت پانسمان ها جراح از هد بند برای حفظ ساختار جدید گوش استفاده خواهد کرد ، بنابراین به مدت دو الی شش هفته از آن ها به صورت مداوم استفاده کنید ، در صورت نیاز ممکن است جراح اتوپلاستی خوب در شیراز دکتر خسروی به شما توصیه کند تا مدت زمان بیشتری از سن ابزار های کمکی به کار بگیرید.
  5. از انجام فعالیت های روزانه و ورزشی شدید ، که می تواند در آسیب رساندن به ساختار گوش موثر باشند خودداری کنید.
  6. گوش های خود را با استفاده از محلول های ضد عفونی کننده مخصوص شست و شو دهید ، تا از ابتلا به عفونت پیشگیری شود.
  7.  برای از بین بردن تاثیرات بیهوشی و پیشگیری از بروز هر نوع عارضه ای توصیه می شود افراد یک رژیم غذایی سالم و مفید را آغاز نمایند.
  8. ممکن است تا مدت ها باز کردن دهان در دوره نقاهت کمی برای شما سخت باشد ، این عارضه موقتی بوده و با گذشت زمان بهبود پیدا می کند.

بهبودی گوش زیبا جویان بعد از اتوپلاستی چقدر زمان خواهد برد ؟

عوارض جانبی همچون تورم و کبودی بعد از جراحی گوش در شیراز در اغلب افراد وجود دارد که یک امر کاملا شایع و طبیعی می باشد ،  این عارضه با گذشت ده الی هفت روز به مرور کاهش پیدا کرده و در زیبا جویان بهبود پیدا می کند ، اما به طور کلی با گذشت سه هفته تمامی عوارض بهبود پیدا کرده و افراد می توانند به راحتی نتیجه حاصل از جراحی را مشاهده نمایند بدون آن که عارضه ای مانع آن شود. برای آن که بتوانید هر گونه عارضه جانبی را کاهش دهید ، لازم است تنها به توصیه های بهترین جراح گوش در شیراز دکتر خسروی و اقدامات مراقبتی توصیه شده ایشان گوش دهید ، زیرا علاوه بر کاهش مدت زمان دوره نقاهت شاهد یک نتیجه بی نظیر از جراحی گوش در شیراز خواهید بود.

اشتراک در
اطلاع دهید
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه نظرات