جراحی بینی

بهترین جراحی بینی

جراحی بینی ترمیمی - دکتر زهرا خسروی در شیراز

جراحی بینی ترمیمی در شیراز

جراحی بینی ترمیمی - دکتر زهرا خسروی در شیراز

چه پروسه درمانی می تواند اختلالات پیش آمده طی جراحی بینی در شیراز را جبران کند ؟ افتادگی نوک بینی ، یکسان نبودن حفره های بینی ، مشکلات تنفسی و غیره . خب اگر شما نیز به یکی از این عارضه ها مبتلا شده اید ، لازم است تا انتهای مقاله با ما همراه شوید تا بهترین تکنیک در این مواقع آشنا شوید. جراحی بینی ترمیمی در شیراز کلید نجات شما از فکر و تصورات نگران کننده است ، زیرا این پروسه درمانی تحت نظر بهترین جراح بینی در شیراز دکتر زهرا خسروی اجرا شده ، که نتیجه ای بی نظیر خواهد داشت.

 

جراحی بینی ترمیمی - دکتر زهرا خسروی در شیراز

 

جراحی بینی ترمیمی در شیراز

از مهم ترین مواردی که زیبا جویان باید بر روی آن نظارت داشته باشند ، انتخاب جراح بینی ماهر و حاذق می باشد. طی پروسه جراحی بینی اولیه اگر پزشک مهارت و تجربه کافی نداشته باشد می تواند به بینی شما زیبا جویان اسیب بزند که در انتها نتیجه حاصل از آن خوش آیند نخواهد بود. بنابراین همواره توجه داشته باشید و قبل از مراجعه به پزشک تحقیقات لازم و ضروری را انجام دهید. اما همیشه نیاز افراد به جراحی بینی ترمیمی به علت مراجعه به پزشک کم تجربه نمی باشد ، در واقع ممکن است پروسه رینوپلاستی به دستان توانمند یک جراح بینی با تجربه همچون دکتر زهرا خسروی انجام شده باشد ، اما حادثه ای غیر منتظر در کمین افراد باشد. بسیار شایع است که در مراقبت های بعد از جراحی بینی افراد دچار حادثه ای همچون تصادف می شوند ، یا ضربه ای محکم به صورت ان ها وارد می شود ، تمامی این موارد می توانند تاثیر منفی داشته باشند و نیاز افراد را به جراحی بینی ثانویه افزایش دهند. حال شما جزو کدام دسته هستید  ، در انتخاب جراح بینی خود دقت کافی نداشتید ؟ یا حادثه ای غیر منتظره کام شما را تلخ کرده است.

چه تفاوتی میان جراحی بینی اولیه و ثانویه وجود دارد ؟

به منظور ایجاد تغییرات بر روی ساختار بینی افراد ، طی جراحی بینی اولیه جراح اقدامات بسیار زیادی را انجام می دهد ، برای مثال ممکن است پزشک ساختار استخوانی و حتی غضروف بینی افراد را بتراشد و فرم آن را تغییر دهد ، گاهی اوقات لازم است تا از میزان ضخامت و حجم پوست بینی کاسته شود . در نتیجه هر گونه تغییر جزئی و کلی می تواند نقش مهمی در پروسه جراحی بینی ترمیمی در شیراز داشته باشد ، اما چگونه ؟ افرادی که به جراحی بینی مجدد نیاز دارند ، با وجود تغییرات ایجاد شده ساختار بینی آن ها استحکام و مقاومت گذاشت را نخواهد داشت ، بنابراین پروسه درمانی بسیار سخت و پیچیده خواهد شد. برای انجام این جراحی بسیار ضروری است که به یک جراح بینی با تجربه بسیار بالا مراجعه شود. زیرا برای ایجاد مقاومت از دست رفته و عدم افتادگی مجدد نوک بینی لازم است تا پیوند غضروف نیز انجام شود. در این مواقع جراح غضروف مورد نیاز را از قسمت های بخصوصی از بدن زیبا جو برداشته و آن را پیوند میزند. در نتیجه روند جراحی بینی اولیه و ثانویه هرگز با یکدیگر برابر نخواهد بود.

کاندیدای جراحی بینی ترمیمی چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنند ؟

ممکن است مشکل پیش آمده برای شما نیازمند یک بازه زمانی باشد تا بهبود پیدا کند. همچنین ضعف در ساختار بینی بعد از رینوپلاستی اولیه بسیار بوده و بهتر است یک بازه زمانی را افراد طی کرده باشند. با توجه به توصیه جراحان بینی باید زیبا جویان حدود یک سال صبر کنند و هر گونه اقدامات مراقبتی توصیه شده از جانب بهترین جراح بینی شیراز دکتر خسروی را یک به یک رعایت کنند تا هر گونه عارضه جانبی از جمله التهاب ، تورم و غیره بهبود پیدا کند. اما اگر هر گونه عارضه جانبی بعد از گذشت یک سال بهبود پیدا نکرد لازم است تا افراد برای درمان ان به پزشک مراجعه کنند.

 

جراحی بینی ترمیمی - دکتر زهرا خسروی

 

چه عارضه هایی افراد را به جراحی بینی ثانویه ترغیب می کند ؟

همانطور که اشاره کردیم  پس از جراحی بینی اولیه ، لازم است تا زیبا جویان بازه زمانی 6 ماه الی 1 سال را صبر کنند ، تا تمامی عوارض جانبی همراه با رینوپلاستی به طور کامل بهبود پیدا کند. در صورت گذشته این بازه و عدم بهبودی کامل و بروز هر گونه اختلالات در ساختار بینی ، افراد باید به جراح بینی مراجعه کنند. جراح بینی خوب دکتر خسروی در شیراز در این مواقع ، موارد متعددی را بررسی می کند سپس در صورت نیاز توصیه می کند تا بیماران تحت جراحی بینی ترمیمی در شیراز قرار گیرند. مواردی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نیازمند انجام جراحی بینی مجدد می باشد.

مشکلات تنفسی : از اهمیت بالای انتخاب جراح بینی خوب و حاذق در شیراز هر چقدر بگوییم کم است ، زیرا در پی انتخاب جراح بینی کم تجربه بی شک با مشکلات تنفسی رو به رو خواهید شد. یک پزشک با تجربه ای اندک ، قطعا قادر به رفع مشکلات تنفسی نخواهد بود و نمی تواند ظاهر بینی را به شکل دلخواه بیمار تغییر دهد ، در نتیجه علاوه بر عدم رضایت زیبا جو از شکل ظاهری بینی ، سبب خواهد شد تا با مشکلات تنفسی رو به رو شود. توجه داشته باشید که اختلالات تنفسی به وجود آمده همراه با رینوپلاستی اولیه ممکن است حتی با جراحی بینی ترمیمی در شیراز بهبود پیدا نکند و تا سالیان سال باقی بماند.

دفرمگی ساختار بینی : یکی از اهداف اصلی افرادی که به جراحی زیبایی بینی روی می آورند ، افزایش زیبایی ظاهر و ایجاد تغییرات بسیار بر روی ساختار بینی می باشد ، که نقش مهمی در افزایش اعتماد بنفس آن ها نیز دارد. با به وجود آمدن دفرمگی بر روی بینی طی جراحی بینی اولیه اعتماد به نفس زیبا جو کاهش یافته و برای اصلاح این بد فرمی باید جراحی بینی مجدد نیز انجام شود البته باز هم طی جراحی بینی مجدد رضایت زیبا جو به طور کامل نخواهد بود زیرا تغییرات اعمال شده در اولین پروسه جراحی بسیار زیاد است.

قوز بر روی تیغه بینی : از جمله ویژگی های بارز بینی استخوانی وجود یک بر آمدگی یا قوز می باشد. در مواقعی که جراح بینی نتواند این قوز را به طور کامل بر طرف کند و تیغه بینی را اصلاح کند ، این برآمدگی به صورت یک قوز باقی خواهد ماند. در صورتی که ورم بینی همانند قوز مشاهده شود جراحی مجدد نیاز نبوده اما اگر این قوز به طور دائمی و بر اثر عدم اصلاح استخوان باشد به جراحی مجدد نیاز خواهد داشت. اسکار : بر آمدگی های موجود بر روی بینی ، ناشی از اسکار های داخلی و خارجی می باشد ، که سبب تاثیر گذاری منفی بر زیبایی ظاهری خواهد شد.

افتادگی نوک بینی : در ابتدا بهتر است بدانید که بینی های گوشتی دارای ویژگی هایی همچون پوست ضخیم و همراه با چربی بسیار زیاد می باشند ، همچنین ساختار استخوانی این نوع بینی ها ضعیف بوده و بینی مقاومت لازم و کافی را ندارد. اغلب افراد با بینی های گوشتی با افتادگی نوک بینی مواجه خواهند شد. در صورت عدم مهارت کافی ، جهت تقویت نوک بینی با استفاده از فرایند پیوند غضروفی به مرور نوک بینی افتاده تر خواهد شد ، که با جراحی بینی ترمیمی در شیراز قابل درمان می باشد.

اشتراک در
اطلاع دهید
0 نظرات
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه نظرات