جراحی بینی

بهترین جراحی بینی

جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز - دکتر زهرا خسروی

جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز

جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز - دکتر زهرا خسروی

تصور می کنید فرم بینی فانتزی زیبا تر است یا نیمه فانتزی ؟ آیا شما کاندیدای مناسبی برای این دو فرم هستید یا باید جراحی بینی درشیراز به سبک طبیعی در شما عزیزان بکار گرفته شود ؟ آیا اطلاعاتی در رابطه با جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز دارید ؟ اگر تمایل دارید تا بینی زیبا داشته باشید به گونه که ساختار اصلی آن حفظ شود اما تغییرات زیبایی بسیاری بر روی آن اعمال شود شما به دنبال روش نیمه فانتزی هستید. برای آنکه مطمئن شوید که این فرم از بینی برای شما مناسب است یا خیر لازم است به یک جراح با تجربه مراجعه کنید ، البته دکتر زهرا خسروی بهترین جراح بینی شیراز در ادامه این مقاله به نکاتی اشاره کرده است که می توان دید شما را در رابطه با این پروسه جراحی افزایش دهد.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز - دکتر زهرا خسروی

 

با ویژگی های بینی نیمه فانتزی بیشتر آشنا شوید !

به طور کلی جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز ترکیبی از دو پروسه پر طرفدار یعنی فرم طبیعی و فانتزی می باشد. در این فرم از بینی ها ، نوک بینی اندکی رو به بالا متمایل شده و کمی بیشتر از فرم طبیعی و کمتر از فرم فانتزی ساختار بینی کوچک می شود. به طور کلی زاویه میان لب و بینی در این مواقع حدود 100 درجه خواهد بود. از دیگر ویژگی های این روش می توان به قوس پل بینی نیز اشاره کرد که قوس آن نیز دامنه حد فاصل بین بینی طبیعی و فانتزی قرار خواهد گرفت. بهتر است بدانید که قوس بینی در فرم فانتزی بسیار زیاد است اما در نوع طبیعی کاملا صاف می باشد.

قوس تیغه بینی

عده بسیاری از زیبا جویان تمایل دارند تا قوس موجود بر ساختار بینی شان بسیار زیاد و مشخص باشد و از حالت طبیعی و صاف خارج شود و قوسی ظریف را داشته باشد. در جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز میزان قوس بینی آنقدر زیاد نبوده و به صافی طبیعی هم نخواهد بود و یک حد فاصلی بین طبیعی و عروسکی می باشد.

نوک سربالا بینی

خانم ها نسبت به آقایان علاقه بیشتری به سر بالا بودن نوک بینی شان دارند. این افراد نمی خواهند بینی های شان خیلی سر بالا باشد اما ترجیح می دهند نوک بینی کمی به  سمت بالا قرار بگیرد پس جراحی بینی نیمه فانتزی بهترین گزینه برای آن ها خواهد بود. لازم به ذکر بوده که هم خانم ها و هم آقایان با توجه به سلیقه شخصی خود می توانند تحت این جراحی زیبایی قرار بگیرند.

کوچک شدن مناسب اندازه بینی

نتیجه جراحی بینی فانتزی در شیراز کوچک شدن بسیار زیاد سایز آن می باشد. در جراحی بینی به صورت طبیعی اجزا و سایز کلی بینی تغییر چندانی نمی کند. در صورتی که در جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز سایز بینی به اندازه و زاویه متناسب با دیگر اجزا صورت کوچک می شود.

از تفاوت های میان جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی چه می دانید ؟

در عمل بینی های فانتزی ( بینی عروسکی) ، ساختار کلی بینی افراد به مقدار قابل توجهی کوچک می شود. همچنین قوس بسیار زیاد ، کوچک شدن نوک بینی از دیگر ویژگی های بینی عروسکی می باشد. به طوری که زاویه لب بالا و نوک بینی 15 درجه خواهد بود در صورتی که در جراحی بینی طبیعی 95 درجه است. در جراحی بینی به روش نیمه فانتزی بهترین جراح بینی شیراز دکتر خسروی تمامی این موارد انجام می دهد، با این تفاوت که تمامی تغیرات لازم را به نسبت زاویه بینی با دیگر اجزا صورت و نگه داشتن فرم طبیعی بینی هماهنگ می کند و از اعمال بسیار زیاد تغییرات خودداری می کند تا بینی فرمی غیر طبیعی و ناخوش آیند نداشته باشد.

بینی نیمه فانتزی و طبیعی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند ؟

تفاوت اصلی بین بینی فانتزی و طبیعی در فرم ظاهری آن ها است که به سلیقه ی شخصی بیمار مربوط می باشد. در بینی با فرم طبیعی بر خلاف بینی با جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز ، نوک سر بالا و قوس های زیاد وجود ندارد و فرم طبیعی بینی حفظ می شود. جراح در این موارد تنها بر روی ایرادات اصلی و ناهنجاری های تنفسی تمرکز کرده و تغیرات جزئی در شکل بینی افراد انجام می دهد. در واقع طی جراحی بینی طبیعی در ابتدا پزشک تمامی مشکلات تنفسی را بر طرف می کند و هر گونه ایرادات ظاهری جزئی را در انتها بر طرف می کند. اما در تکنیک نیمه فانتزی علاوه بر بهبود اختلالات تنفسی هر گونه مشکلات ظاهری با حساسیت بیشتری و با سلیقه شخصی افراد تغییر پیدا می کند.

توصیه می شود کدام دسته از افراد تحت جراحی بینی نیمه فانتزی قرار بگیرند ؟

از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب مدل بینی برای جراحی غضروف ، استخوان و پوست بینی افراد می باشد. در این مواقع با در نظر گرفتن نوع بینی گوشتی یا استخوانی ، جراح بینی خوب در شیراز دکتر زهرا خسروی بهترین گزینه را به بیمار پیشنهاد می دهد. از نظر جراح بینی، افرادی با بینی استخوانی با توجه به ویژگی هایی همچون پوست نازک ، غضروف های محکم و قوی ، امکان جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز در این افراد بیشتر خواهد بود و نتیجه ای بهتری را به همراه خواهد داشت،  همچنین ظرافت موجود در بینی های فانتزی در این موارد بیشتر به چشم می آید. بنابراین اگر بینی استخوانی دارید باید بدانید که نتیجه حاصل از رینوپلاستی شما بی شک با موفقیت انجام خواهد شد. اما این پروسه در افراد با بینی های گوشتی به علت وجود غضروف و استخوان های ضعیف و پوست های شل و ضخیم نتیجه انجام عمل بینی به صورت نیمه فانتزی مطلوب نبوده و ظرافت خود را نشان نخواهد داد. البته اگر جراحی بینی توسط یک پزشک با تجربه و با سابقه ای درخشان انجام شود ، افراد با بینی های گوشتی به نتایج عالی از عمل بینی دست پیدا خواهند کرد. اما به زور کلی جراحان ، جراحی بینی نیمه فانتزی را به افرادی با بینی های گوشتی پیشنهاد نخواهند کرد ، مگر آنکه نتیجه این تکنیک در آن ها با موفقیت همراه باشد.

پروسه جراحی بینی نیمه فانتزی در آقایان چگونه است ؟

به علت وجود کلیشه های متفاوت در فرم بینی آقایان ، نمی توانستند بینی خود را به شکل دلخواه جراحی کنند. امروزه نیز می توانند در کنار بر طرف کردن مشکلات تنفسی ، فرم و شکل دلخواه بینی خود را تغییر دهند و حتی ان را به صورت نیمه فانتزی جراحی کنند که دارای نتایج مطلوب می باشد.

اقدامات مراقبتی بعد از جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز

بعد از جراحی بینی ، مراقبت‌های لازمه برای بهبودی و دستیابی به نتیجه‌ای خوشایند بسیار مهم هستند. در واقع پزشک در جلسات مشاوره جراحی بینی نیمه فانتزی تمامی موارد لازم را به شما عزیزان توضیح می دهد. در ادامه شما را با مهم ترین این اقدامات آشنا میکنیم.

کمپرس های یخ و سرد : کمپرس های یخ قدرت تسکین ‌دهندگی بسیاری دارد و به کنترل و کاهش ورم ناشی از جراحی بینی کمک می‌کند. بنابراین ، استفاده از دستمال یا پتویی که یخ درون آن قرار داده شده است ، روی ناحیه بینی می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

مصرف دارو ها : بی شک پزشک برای شما عزیزان داروهایی را تجویز خواهد کرد ، این دارو ها هرگونه درد ناشی از جراحی بینی فانتزی را بهبود بخشیده و در تسریع روند بهبودی شما تاثیر فوق العاده ای می گذارد.

مراقب عطسه و سرفه های خود باشید : به هنگام عطسه یا سرفه هوا را با فشار بالایی از دهان خود خارج کنید تا هیچ گونه فشاری به ساختار جدید بینی تان وارد نشود.

از مصرف دخانیات خودداری کنید : مصرف هرگونه دخانیات روند بهبودی شما را طی جراحی بینی نیمه فانتزی در شیراز دچار اختلال می کند ، بنابراین بهتر است در یک باز زمانی طولانی از مصرف ان ها خودداری کنید.

اشتراک در
اطلاع دهید
0 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه نظرات